Mielas Mokiny,

siekiant įsivertinti Utenos daugiafunkcio sporto centro ugdymo pasiekimų ir pažangos veiklą, prašome užpildyti  anketą. Atidžiai perskaitykite kiekvieną rodiklio aspektą ir atsakykite ar jis, Jūsų manymu, atitinka tiesą, ar ne.  Pasirinkite tą atsakymą, kuris, Jūsų manymu, yra tinkamiausias, ir pažymėkite vieną langelį. Pastabose ir komentaruose galite parašyti savo pastebėjimus, pasiūlymus ugdymo pasiekimų ir pažangos gerinimo klausimais.

Atsakymų lauksime iki balandžio 30 d.
Anketa yra anoniminė, tai reiškia, kad nereikia rašyti nei savo vardo, nei pavardės. Garantuojame Jūsų atsakymų slaptumą.
Jūsų nuomonė mums labai svarbi!

Bendri duomenys:

Mokinys

Utenos daugiafunkcio sporto centro veiklos kokybės, ugdymo pasiekimų ir pažangos srities, įsivertinimo anketa

RODIKLIS RODIKLIO ASPEKTAI Taip Ne Nežinau
1. Ugdymosi tikslai, pasiekimai ir jų vertinimas
1.1. Ugdomos mokinių bendrosios (mokėjimo mokytis, komunikavimo, pažinimo, socialinė, iniciatyvumo ir kūrybingumo, asmeninė) kompetencijos (kompetencija - gebėjimas atlikti tam tikrą konkretų darbą, apima patirtį, įgūdžius ir žinias)
1.2. Ugdomos mokinių dalykinės (atskirų sporto šakų) kompetencijos (Gebėjimas atlikti pasirinktos sporto šakos techninius, taktinius veiksmus, judesius, derinius ir kt., apima patirtį, įgūdžius ir žinias treniruotėse, varžybose)
1.3. Mokiniai žino planuojamus ugdymo tikslus
1.4. Tėvai žino planuojamus ugdymo tikslus
1.5. Naudojamos individualios vaiko pažangos, pasiekimų atpažinimo ir pažangos vertinimo sistemos (Testai, varžybos, turnyrai ir jų rezultatų (pasiekimų) analizė)
1.6. Mokiniui išduodamas neformalus pažymėjimas su įgytomis kompetencijomis
2. Asmenybės ugdymas, siejant ugdymą su gyvenimu
2.1. Mokinys geba išsikelti asmeninius tikslus
2.2. Mokinys planuoja savo individualią pažangą
2.3. Mokinys įgyja naujų gebėjimų bei vertybinių nuostatų
2.4. Ugdymo procesas planuojamas taip, kad mokinys galėtų pasidžiaugti savo pasiekimais
2.5. Ugdymo procesas planuojamas taip, kad mokinys gebėtų įveikti nesėkmes
3. Grįžtamasis ryšys
3.1. Treneris reguliariai planuoja ir vykdo refleksijas su mokiniu apie ugdymo(si) eigą, pasiekimus bei pažangą (Refleksija - „atsigręžimas“, stebėjimas, mąstymo procesas, skirtas suprasti, kritiškai analizuoti ugdymo(si) eigą, pasiekimus, pažangą)
3.2. Treneris reguliariai aptaria mokinio ugdymo(si) eigą, pasiekimus bei pažangą su tėvais
4. Pastabos, komentarai